wiaem

Alla inlägg under augusti 2014

Av Emme Arnér Wilma Blomgren - 22 augusti 2014 09:43

Hejsan bloggen, det var sjukt längesen både jag och Wilma bloggade, heregud. 

Nu kände jag att jag verkligen nästan var tvungen att blogga, helt sjukt ju.

Jag har ändå tänkt att jag sulle gjort det men sen har det hänt så mycket grejer hela tiden under detta sommarlovet.

Men som sagt, den 13:e Juni fick vi sommarlov, sen den dagen har alla mina dagar varit underbara fram till den 19:e Augusti, då börjde skolan igång igen och för dem som undrar så börjar både jag och Wilma 9:an..




Under detta sommarlovet är det 9 dagar som jag inte vart med Wilma så vi har skapat en del minnen tillsammans bara under detta lovet, helt sjukt. Jag kan inte dela med mej av allt men lite kan ni få se! :)

 


Jag har ju såklart också vart med massa annat folk också, och förutom att ha suttit i lilla Karlshamn så har jag vart på liseberg två gånger, Stockholm, Malmöfestivalen osv.. så det får ni lite bilder ifrån


           


Det här blev ett suuuperlångt inlägg men aja skitsamma, nu ligger man i alla fall hemma med världens migrän men tagit alvedon och vilat så är på bättre vägar så ikväll väntar man in Wilma, saknar henne så sjukt..

Men ha de bra så länge 


Kramizz emme 




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjenaa! Vi är två brudar från hålan så kallad Karlshamn. Vi tar dagen som den kommer och hatar att planera. Hoppas ni kommer följa bloggen och ni tycker den är bra!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards